مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 22:372022-03-16سياسي

ترغیب جامعه برای جوانی جمعیت از رسالت های عالمان دین است


نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به برنامه دشمن در کاهش جمعیت، بیان کرد: ترغیب جامعه برای فرزندآوری و جوانی جمعیت به طور منطقی از رسالت های عالمان دین است.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به برنامه دشمن در کاهش جمعیت، بیان کرد: ترغیب جامعه برای فرزندآوری و جوانی جمعیت به طور منطقی از رسالت های عالمان دین است.

آیت الله رسول فلاحتی در گردهمایی ائمه جمعه، طلاب و روحانیون استان گیلان، با تبریک و تهنیت ایام فرخنده شعبانیه به محضر علما و تسلیت ارتحال آیت الله علوی گرگانی اظهار کرد: رسالت عالمان دین در میان تمام انسان ها از جایگاه بسیار والا و نورانی برخوردار است.

وی به موانع تلاش عالمان دین در راستای حرکت انبیای الهی توسط قدرت های زر و زور اشاره کرد و افزود: در طول تاریخ عالمان دین مردم را در مسیر نگه داشته اند و شاهد مصائب و سختی ها بوده اند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه عالمان دین پناهگاه مردم هستند، تصریح کرد: عالمان دین سپر بلای همه آحاد جامعه اسلامی بوده اند.

آیت الله فلاحتی، تحقق انقلاب اسلامی را در راستای بعثت پیامبر گرامی اسلام در دنیای معاصر دانست و بیان کرد: عالمان دین در مسیر بعثت رسول اکرم(ص) افتخار دارند که در سایه پیامبر اسلام و قرآن و سنت توانسته اند خوش بدرخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترغیب جامعه برای جوانی جمعیت از رسالت های عالمان دین است

ترغیب جامعه برای جوانی جمعیت از رسالت های عالمان دین است